Comunicat de premsa: Reunió amb el subdelegat.

Escrito por La Plataforma el . Posteado en Noticias

subdel_dic_09

La PLATAFORMA D’ALMASSORA,AMICS DE LA MAR informa que aquest matí a les 11h. s’ha reunit amb el Subdelegat del Govern  a Castelló Antonio Lorenzo Gorriz .La PLATAFORMA li ha comunicat : 1)El seu descontent i malestar respecte a l’Avantprojecte de Passeig Marítim proposat per Costes per a la platja d’Almassora, 2)La seua preocupació per la protecció i regeneració de la mar d’Almassora,i 3)La mancança de moltes infraestructures,molt més necessàries i prioritàries que la construcció d’aquest passeig. El Subdelegat s’ha compromés a traslladar la nostra queixa al Govern Central,així com a estudiar detingudamentel Projecte de Passeig Marítim d’Almassora, apuntant que les competències en matèria d’infraestructures i d’urbanisme pertanyen a l’Ajuntament així com la millora dels accessos i dels carrers de la mar.També ens ha comunicat que la construcció d’aquest Passeig és decissió de l’Ajuntament amb el Ministerio de Medio Ambiente Rural y Marino. Nota prensa subdelegado

Comentarios (2)

• juan

y el ayuntamiento que dice?, por que el alcalde ya no sabemos que dice realmente, en madrid dice que si y en almassora dice que no, y lo unico que es cierto es que la playa es un desastre, en las proximas elecciones votar al pp y vereis que pasa?, ahora plataforma reunion urgente con el alcalde y que se moje….

• Manolo

Son los Partidos… pero sobre todo son las personas.