Comunicat – Taca de la BP

Escrito por La Plataforma el . Posteado en Interés

LA PLATAFORMA D’ALMASSORA AMICS DE LA MAR us informa que, posats en contacte amb l’Ajuntament per saber l’evolució de la fuga detectada en una tuberia de la BP del polígon del Serallo i el perill que puguera ocasionar a la mar d’Almasora, ha sabut que segons Subdelegació i Capitanía Marítima està controlada i no cal tancar la platja als usuaris. Segons aquestes fonts els treballs s’estan realitzant a 3 milles de la costa i s’està treballant ja en la disolució de xicotetes taques. Aquestes informacions han estat comprovades in situ i efectivament els avions han deixat de passar, un camió enviat al muro per si la taca arribava a la costa tampoc es troba ja al lloc dels fets i dins la mar hi ha només vaixells de control. Si aquesta associació rep alguna informació més us ho farem saber.