Comunicat 30 octubre

Escrito por La Plataforma el . Posteado en Interés

La PLATAFORMA D’ALMASSORA, AMICS DE LA MAR us fa saber que el dijous 25 d’octubre una representació de la nostra associació va anar a la Delegació de Costes, a Castelló,  per consultar el projecte de Regeneració de la mar d’Almassora que ha eixit a exposició pública.
                                                El projecte consta de 5 arxivadors on es detallen:
– les despeses econòmiques que suposa la realització de l’obra( uns 250.000 euros aprox.),
– els autors del projecte: autor- Daniel Ponce de León Cantavella
                                    projecte- Angela Pérez Bardal
                                    director- Leonardo Monzonís Forner
-la empresa encarregada de l’execució: IBERPORT CONSULTING,
-la data de signatura del projecte: maig de 2010,
-les diferents opcions estudiades  fins escollir la definitiva, i
-l’impacte medi-ambiental i la localització del terreny a treballar i la seua integració al paisatge dels voltants.
                                  El projecte escollit inclou les següents actuacions:
– Acurtament de l’escullera travessera de davant del Cova Mar, de 125m. a 65m.
– Substitució de l’altra escullera travessera de davant del Camí Ben-afelí per una escullera perpendicular a la costa davant del carrer Las Farolas, de 285m., amb 210m. per damunt l’aigua i 75m. sumergits.
-Allargament de  85m. de l’escullera de davant de Mercaplaya.
                                 La nostra associació amb aquesta informació us remet a la lectura d’un comunicat  que vam emetre després de les al.legacions fetes a aquest projecte, al.legacions que vam fer ajudats per un tècnic que va visualitzar el plantejament comunicat a l’Ajuntament en una Comissió d’Obres de la Costa. L’escrit  el trobareu a la pàgina 77 del nostre web, amb data 15 de desembre de 2010.
                                 Ens reafirmem en totes les idees allí expressades. Només cal esperar diners per executar el projecte i confiar en els criteris dels tècnics.