Comunicat de premsa

Escrito por La Plataforma el . Posteado en Noticias

Davant  les declaracions de l’alcalde d’Almassora Vicente Casanova Claramonte a premsa respecte al projecte de Passeig Marítim, LA PLATAFORMA D’ALMASSORA.AMICS DE LA MAR només fa que confirmar  i constatar la constant exclusió  dels afectats que formen part d’aquesta Plataforma. Ens alegrem de que el seu discurs  haja variat lleugerament del principi, acceptant que hi ha terrasses que perillen amb la construcció del passeig i demanant, ara, la seua conservació amb solucions assenyades. De veritat que ens alegrem, però, com ja deiem en el nostre butlletí, trobem a faltar el recolzament de les autoritats.
La nostra postura és ferma: volem regeneració de la nostra platja, millora de les infraestructures de la nostra mar, perquè a la vista està en les darreres inundacions que hi ha moltes deficiències, i una remodelació del passeig actual sense cap ni una afectació.
A aquestes propostes la resposta de l’Ajuntament és clara: no ens vol asseguts  a la taula de la Comissió de Seguiment d’Obres de la Costa. L’alcalde Vicente Casanova segueix pensant  que l’opció  és la desinformació de l’afectat, suposem que per poder treballar sense oposició i lliurement, al marge d’altres opinions que podrien enriquir i millorar el projecte marítim de tots els votants del poble.