Comunicat Premsa

Escrito por La Plataforma el . Posteado en Noticias

La Plataforma d’Almassora Amics de la Mar vol fer saber, després d’assistir al plenari d’ahir a l’Ajuntament d’Almassora per escoltar les opinions i resolucions respecte a la moció presentada pels concejals del BLOC de sol.licitar bé d’interés local tota la primera linea de mar, 1) Que estem completament decebuts de l’actuació i raonaments del PP del poble per a votar que NO a la moció, quan altres Ajuntaments del mateix partit estan utilitzant aquests mitjans per a protegir la primera linea de platja. 2) Que estem ja afectats per la llei de Costes davant de qualsevol modificació o obra en les nostres propietats, per tant no ens vindria de nou que el BÉ D’INTERÉS LOCAL no ens deixara fer certes coses perquè ara per ara ja no les podem fer. 3) Que sabem que fa dos anys l’alcalde qualificava, en el seu discurs d’inaguració de la regeneració,de «DOLOROSAS,INCOMPRENSIBLES E INNECESARIAS» les expropiacions de primera linea de platja, i ara una actuació que podria estalviar aquestes expropiacions no els sembla bé. 4) Que ja sabem que s’ha intentat salvar les cases (si considerem que les terrassses no formen part de les cases) però que els membres d’aquesta Plataforma no estem disposats a donar més metres a la mar dels que ella ja ens ha furtat, a causa de la inoperància de les Administracions Locals, Comunitàries i Estatals, siguen del color que siguen. 5) Que és l’Ajuntament qui té la responsabilitat absoluta d’exigir a les diferents Administracions i estaments competents la millora de la nostra mar i ara després de vàries décades estem al mateix lloc: EXIGINT UNA PROTECCIÓ I REGENERACIÓ. 6) Que ens alegrem que finalment siga ja prioritària LA REGENERACIÓ i que respecte al PASSEIG es reserve l’opinió final a l’analisi del projecte que presente Costes. 7) Que, per últim, i més important,anem a seguir lluitant pels nostres drets ,perquè sabem que tenim la raó moral ,exigint responsabilitats i obligacions als nostres polítics . No volem acabar aquest comunicat sense agrair el recolzament i atenció de gran part del plenari, cosa que no va ser suficient per resoldre satisfactòriament la moció,però això no ens treu forces per seguir lluitant per totes les vies possibles,reivindicant per tots els mitjans existents i exigint per tots els camins que trobem que, amparant-nos en les paraules de l’alcalde, les solucions no arriben a ser DOLOROSES,INNECESÀRIES I INCOMPRENSIBLES.